Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@20:40:46 GMT

دانشجویان در اردوی مختلط آزاد مشهد با یک اتوبوس و در یک محل اسکان داشتند/ اجازه نمی‌دهیم با آبروی جریان انقلابی بازی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۹۱۸/دانشجویان_در_اردوی_مختلط_آزاد_مشهد_با_یک_اتوبوس_و_در_یک_محل_اسکان_داشتند_اجازه_نمی_دهیم_با_آبروی_جریان_انقلابی_بازی_شود

دانشجویان در اردوی مختلط آزاد مشهد با یک اتوبوس و در یک محل اسکان داشتند/ اجازه نمی‌دهیم با آبروی جریان انقلابی بازی شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به اردوی مختلط این دانشگاه گفت: عده‌ای می‌خواهند دانشگاه آزاد را از مسیر انقلابی که در پیش گرفته، دور کنند؛ اما نمی‌گذاریم با آبروی جریان انقلابی بازی شود.

 

رامین روح آبادی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: متاسفانه در دانشگاه آزاد مشهد شاهد برگزاری اردوی مختلطی در ایام دهه‌ آخر صفر بودیم که این مسئله و شرایط حاکم بر این اردوی به اصطلاح علمی به شدت دانشجویان دغدغه‌مند دانشگاه آزاد مشهد را اذیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روح آبادی ادامه داد: به نظر می‌رسد، رجائی پور، مسئول فرهنگی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هنوز به صورت کامل روی دستورالعمل‌های فرهنگی دانشگاه آزاد مسلط نیست؛ چون اگر تسلط روی دستورالعمل‌ها وجود داشت، قطعا مجوز این اردو آن هم با این شرایط صادر نمی‌شد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به دستورالعمل فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای ۸ دستورالعمل فرهنگی را به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ و اجرای آن برای دانشگاه را ضرورتی مهم تلقی و بر رعایت همه‌جانبه آن تاکید کرده است، در بند ۴ این بخشنامه آمده است: برگزاری اردو‌های فرهنگی، علمی و ورزشی در دانشگاه‌ها ضروری اجتناب‌ناپذیر است، با این وجود برگزاری این اردو‌ها به صورت مختلط، تحت هیچ شرایط و عنوانی مجاز نیست.

وی ادامه داد: این بخشنامه به صراحت اعلام کرده که برگزاری اردوی مختلط حتی در فضای علمی هم به هیچ وجه مجاز نیست؛ اما عده‌ای پس از انتشار خبر برگزاری این اردو، سعی دارند که این مسئله را قانونی و شرعی جلو بدهند.

روح آبادی بیان کرد: ما قصد نداشتیم که جزئیات این اردو را اعلام کنیم؛ اما متاسفانه عده‌ای با عدم پذیرش اشتباه در برگزاری این اردو ما را مجبور کردند تا جزئیات این اردو را بازگو کنیم.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد بیان کرد: متاسفانه دانشجویان دختر و پسر به صورت مختلط از مشهد با یک اتوبوس به سمت خاف حرکت کردند که این مسئله قطعا هم غیرقانونی و هم باعث بروز مسائل غیر شرعی شده است، همچنین محل اسکان دانشجویان در شهرستان خاف در اداره‌ میراث فرهنگی این شهرستان بوده که متاسفانه دانشجویان دختر و پسر در یک ساختمان و در چند اتاق مختلف اسکان داشتند که این موضوع هم خلاف قانون است.

وی اشاره کرد: در این اردو فردی که به عنوان نماینده شورای فرهنگی همراه دانشجویان بوده است، راننده‌ سابق دانشگاه آزاد مشهد است که حالا به تازگی مدیر داخلی یک دانشکده هم شده است، قطعا این فرد هم صلاحیت لازم را برای نظارت بر این موضوع نداشته است.

روح آبادی در پایان گفت: عده‌ای عامدانه می‌خواهند دانشگاه آزاد را از مسیر انقلابی که در پیش گرفته است، دور کنند، قطعا دانشجویان دغدغه مند اجازه نمی‌دهند که با آبروی جریان انقلابی بازی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۹۱۸/دانشجویان_در_اردوی_مختلط_آزاد_مشهد_با_یک_اتوبوس_و_در_یک_محل_اسکان_داشتند_اجازه_نمی_دهیم_با_آبروی_جریان_انقلابی_بازی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: