Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@20:34:59 GMT

دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد به پیدا شدن سوسک در غذای سلف اعتراض کردند/وقتی از زیر سلف، فاضلاب رد می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۹۱۹/دانشجویان_دانشگاه_منتظری_مشهد_به_پیدا_شدن_سوسک_در_غذای_سلف_اعتراض_کردند_وقتی_از_زیر_سلف_فاضلاب_رد_می_شود

دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد به پیدا شدن سوسک در غذای سلف اعتراض کردند/وقتی از زیر سلف، فاضلاب رد می‌شود!

تعدادی از دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد در اعتراض به پیدا شدن سوسک در غذای سلف این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، تعدادی از دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد در اعتراض به پیدا شدن سوسک در غذای سلف این دانشگاه تجمع کردند.   پیدا شدن سوسک باعث اعتراض دانشجویان شده است/ پیگیر مطالبات دانشجویان هستیم رضا بابایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه منتظری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، در توضیح این مطلب گفت: شب گذشته در غذای یکی از دانشجویان سوسک پیدا شده بود که دانشگاه پس از اعترض دانشجویان غذا‌ها را تحویل گرفته و به دانشجویان تن ماهی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی ادامه داد: امروز هم مجدد این اتفاق رخ داده است و متاسفانه در غذای ظهر دانشجویان هم سوسک پیدا شده است و همین موضوع باعث اعتراض دانشجویان شده است.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه منتظری مشهد با اشاره به دلیل این اتفاق گفت: به ما گفته اند، چون از زیر سلف دانشگاه فاضلاب رد می‌شود این اتفاق رخ می‌دهد، قبلا هم شاهد ایجاد این اتفاق بودیم.

وی در پایان گفت: دانشگاه منتظری مشهد شورای صنفی ندارد تا پیگیر مطالبات رفاهی دانشجویان باشد از این رو ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در مجموعه بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات دانشجویان باشیم.   پیدا شدن سوسک در غذا اتفاق جدیدی نیست!   یکی از دانشجویان معترض دانشگاه منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: سلف دانشگاه منتظری از سابق هم همواره خبرساز بوده، سال گذشته داخل قرمه سبزی که در سلف توزیع شد سوسک پیدا شد که این موضوع در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شد.
این دانشجو ادامه داد: امسال هم این امر ادامه دارد و شب گذشته در غذای دانشجویان سوسک پیدا شده که مسئولین سلف پس از اعتراض دانشجویان غذا‌ها را جمع کردند و غذای دیگری را به دانشجویان دادند، اما متاسفانه عده‌ای از دانشجویان از این غذا استفاده کردند.

وی افزود: بعد از اعتراضات دانشجویان در شب گذشته متاسفانه در غذای امروز سلف که قیمه هم بوده مجدد سوسک پیدا شده است و این مسئله مورد اعتراض جدی دانشجویان است.

این دانشجو در پایان گفت: نبود نظارت کافی بر مسئله‌ کیفیت غذای سلف دلیل این موضوع است.   قطعا عدم نظارت و پیگیری این موضوع از سوی مسئولین دانشگاه منتظری مشهد، می‌تواند باعث بروز اتفاقات غیر قابل جبرانی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۹۱۹/دانشجویان_دانشگاه_منتظری_مشهد_به_پیدا_شدن_سوسک_در_غذای_سلف_اعتراض_کردند_وقتی_از_زیر_سلف_فاضلاب_رد_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: