Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@22:56:01 GMT

تخفیف ۹۰ درصدی شهریه برای دانشجویان زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۶۹۹/تخفیف_۹۰_درصدی_شهریه_برای_دانشجویان_زلزله_زده

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، بهمن سعیدی‌پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از اعمال ۹۰ درصدی تخفیف شهریه برای دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرستان‌های زلزله زده استان خبر داد و گفت: با پیگیری که مجمع نمایندگان و استاندار و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور داشتند، خوشبختانه مجوز تخفیف بیش از ۹۰ درصدی شهریه دانشجویان دوره‌های کارشناسی در ۹ شهرستان منطقه زلزله زده استان به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی پور گفت: در حال حاضر در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ۱۵ هزار نفر دانشجو در ۱۴ مرکز و واحد در حال تحصیل دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: در بیش از ۸۰ رشته دوره کارشناسی و ۲۷ رشته دوره کارشناسی ارشد دانشجوی در حال تحصیل هستند.                 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دریافت فیلم        

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۹۹/تخفیف_۹۰_درصدی_شهریه_برای_دانشجویان_زلزله_زده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: