Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@18:21:36 GMT

شادمانه ای برای تولد انقلاب اسلامی در روستای محروم گنبد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۷۵۸/شادمانه_ای_برای_تولد_انقلاب_اسلامی_در_روستای_محروم_گنبد

شادمانه ای برای تولد انقلاب اسلامی در روستای محروم گنبد

به گزارش خبرگزار بسیج گلستان و به نقل از قابوس نامه ، در این جشن که با حضور رضا یازرلو رییس و میرحسینی حراست دانشگاه پیام نور گنبد کاووس و اعضای گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید مدافع حرم احمد غلامی برگزار شد ، برنامه هایی از جمله مسابقه و سرگرمی و سرود اجرا شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید :


 /انتهای پیام 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۵۸/شادمانه_ای_برای_تولد_انقلاب_اسلامی_در_روستای_محروم_گنبد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: