Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:07:54 GMT

جسد جوان غرق شده در رودخانه صلوات آباد بیجار پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۷۸۷/جسد_جوان_غرق_شده_در_رودخانه_صلوات_آباد_بیجار_پیدا_شد

جسد جوان غرق شده در رودخانه صلوات آباد بیجار پیدا شد

سنندج - ایرنا - فرماندار بیجار گفت: جسد مرد جوانی که روز گذشته در رودخانه صلوات آباد غرق و ناپدید شده بود، توسط غواصان اعزامی، عوامل آتش نشانی و نیروهای مردمی پیدا شد.

علی اکبر ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرد 35 ساله ایی به نام جمال بهرامی عصر جمعه به علت عدم آشنایی با فن شنا در رودخانه صلوات آباد غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ساعت های اولیه اعلام مفقودی این فرد، نیروهای امدادی واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیجار برای یافتن او در نقاط پایین دست رودخانه صلوات آباد جستجوی خود را آغاز کردند.
ورمقانی تاکید کرد: تلاش ها برای یافتن جسد این فرد تا بامداد شنبه ادامه داشت اما بخاطر تاریکی هوا و گل آلود بودن آب رودخانه امکان جستجو وجود نداشت.
وی یادآور شد: پس از 15 ساعت از اعلام غرق شدگی این مرد جوان، جسد او در 15 متری محل حادثه پیدا و توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد و پس از سیر مراحل قانونی از سوی پلیس به خانواده اش تحویل داده شد.
فرماندار بیجار با هشدار به مردم در خصوص احتمال وقوع چنین حوادثی در فصل تابستان گفت: با شروع فصل گرما مردم بدون توجه به اخطارها و هشدارها در سدهای آبی و رودخانه ها اقدام به شنا می کنند و برخی اوقات بدلیل عدم آشنایی به فن شنا احتمال وقوع حوادث ناگوار نیز وجود دارد که باید مراقب باشند.
شهرستان بیجار با 89 هزار و 162 نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج قرار دارد.
7350/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۸۷/جسد_جوان_غرق_شده_در_رودخانه_صلوات_آباد_بیجار_پیدا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: