Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:58:09 GMT

فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۷۸۸/فرماندار_جدید_شهرستان_بیجار_معرفی_شد

فرماندار جدید شهرستان بیجار معرفی شد

سنندج - ایرنا - آیین تودیع و تکریم فرماندار بیجار با حضور بهمن مرادنیا استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی کردستان عصر یکشنبه در سینمای آزادی این شهر برگزار و علی اکبر ورمقانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ورمقانی فرماندار جدید بیجار از آبان 93 تاکنون فرماندار شهرستان سقز بود و از امروز جایگزین بیژن زندیه در بیجار شد که بمدت چهار سال فرماندار بود و اینک به افتخار بازنشستگی نایل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار جدید بیجار دارای مدرک مهندسی عمران است و مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان کردستان و مسئولیت هایی در تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی کردستان را در سابقه دارد.
شهرستان بیجار بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 حدود 90 هزار نفر جمعیت دارد و در 140 کیلومتری شرق سنندج قرار گرفته است.
7350/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۸۸/فرماندار_جدید_شهرستان_بیجار_معرفی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: