Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-20@14:48:45 GMT

۲۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های اشتغال‌زایی در دشتی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۷۷۴/۲۰۰_میلیارد_ریال_به_پروژه_های_اشتغال_زایی_در_دشتی_اختصاص_یافت

۲۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های اشتغال‌زایی در دشتی اختصاص یافت

به گزارش امتداد نیوز،  غلامرضا مهرجو بعد از ظهر دوشنبه در آئین آغاز برداشت عسل کنار در شهرستان دشتی بر ضرورت احیاء ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در بخش کشاورزی تاکید کرد واظهار داشت: دشتی به لحاظ وسعت و ظرفیت کشاورزی دومین شهرستان در استان محسوب می‌شود.

وی افزود: بخش کشاورزی دشتی ظرفیت بالایی در اشتغالزایی دارد که می‌طلبد با توجه به کشت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان برنامه‌ریزی صورت گیرد و با توجه به خشکسالی‌های متعدد در شهرستان به سمت کشت محصولاتی حرکت کنیم که کم‌آب‌بر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو با بیان اینکه صنعت عسل کنار اشتغال‌زایی خوبی دارد، تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها ضمن اینکه اشتغال‌زایی بالایی دارد از گونه‌های کم آب بری نیز استفاده می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهاد کشاورزی برنامه های هدفمندی شروع کردند وبرنامه ریزی الگوی کشت به کشاورزان اعلام کردند که انتظار داریم بهره برداران و تشکل های کشاورزی همکاری لازم داشته باشند تا در ادامه با مشکل مواجه نشوند.

مهرجو اضافه کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال» درهمین راستا در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های اختصاص داده شد که رویکرد توسعه‌ای و اشتغال زایی داشته است که عمدا نیز در بخش کشاورزی و آب است.

وی بر ضرورت جلب اعتماد بازار توسط زنبور داران تاکید کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که عسل ما ضمن جلب اعتماد بازار زمینه صادرات این محصول نیز فراهم کند.

مهرجو یادآور شد: این شهرستان علاوه بر صنعت عسل در بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله مرغداری، گوجه، میگو، مرغ محلی و غیره نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در این مدت اعتبارات خوبی نیز به بخش کشاورزی شهرستان در راستای بهسازی کانال، قنوات، احداث استخر و جاده بین مزارع اختصاص داده شده است.

مهرجو اضافه کرد: باید در بخش کشاورزی شهرستان به سمت طرح‌های اقتصادی حرکت کنیم که منابع آبی حفظ کند و زمینه اشتغال‌زایی و صادرات محصول نیز داشته باشد.

true برچسب ها : اشتغال بوشهر دشتی زنبور عسل غلامرضا مهرجو فرمانداری دشتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۷۷۴/۲۰۰_میلیارد_ریال_به_پروژه_های_اشتغال_زایی_در_دشتی_اختصاص_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: