Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@00:17:06 GMT

همسر زیبا بروفه درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۸۶۰/همسر_زیبا_بروفه_درگذشت_عکس

همسر زیبا بروفه درگذشت +عکس

خبرگزاری تسنیم:  پیام صابری را شاید بسیاری از کسانی که مخاطب تلویزیون باشند با سریال "ریحانه" بشناسند و سینماگر‌ها هم به عنوان طراح گریم و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند.

او متولد ۱۳۵۲ تهران بود. وی کار چهره‌پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری در آخرین روز‌های عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد.

این خبر را خانواده مرحوم صابری و افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی  تأیید کردند و گفتند که این هنرمند بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۸۶۰/همسر_زیبا_بروفه_درگذشت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: