Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:33:15 GMT

ورکشاپ نقاشی خط باعنوان "آستانه حیرانی" در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۹۴۹/ورکشاپ_نقاشی_خط_باعنوان_آستانه_حیرانی_در_یاسوج_برگزار_شد

ورکشاپ نقاشی خط باعنوان 'آستانه حیرانی' در یاسوج برگزار شد

یاسوج- رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورکشاپ نقاشی خط با عنوان "آستانه حیرانی" همزمان با لیالی قدر و ۱۹ رمضان روز ضربت خوردن امام علی (ع) در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری این ورکشاپ افزود: این ورکشاپ نقاشی به همت واحد تجسمی حوزه هنری و با همکاری بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این ورکشاپ نقاشی با موضوع «لیالی قدر» وابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) برگزار و ۱۱ هنرمند تجسمی استان در این برنامه به خلق اثرپرداختند.

اسلامی اظهار داشت: تابلوهای تولیدی در این ورکشاپ تا پایان ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله یاسوج در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی افزود: برگزاری شب شهر قدر واجرای نمایش با موضوع شهادت حضرت علی (ع) از دیگر برنامه های فرهنگ و هنری حوزه هنری در این ایام است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۴۹/ورکشاپ_نقاشی_خط_باعنوان_آستانه_حیرانی_در_یاسوج_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: