Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@04:53:28 GMT

امین بودن لازمه مدیر کارآمد بودن است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۹۵۰/امین_بودن_لازمه_مدیر_کارآمد_بودن_است

امین بودن لازمه مدیر کارآمد بودن است

سید علی نکویی، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، در رابطه با ویژگی‌های مدیریت اسلامی اظهار کرد: قرآن مجید در وصف پیامبران و مدیران لفظ «قُویٌ اَمین» را به کار برده است؛ یعنی هر مدیری بر حسب توانایی‌ها، رشته تخصصی و در جایگاه خودش باید اطلاعات لازم را داشته باشد، تا بتواند با آگاهی، شناخت و علم به مسائل وظایفش را به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مدیران باید «امین» باشند، یعنی امانت‌دار بوده و موقعیت‌های اخلاقی مربوط به مسائل فردی و جمعی را رعایت کنند. داشتن این ویژگی برای مدیران بسیار مهم است تا بتوانند قبول مسئولیت کرده و توانایی و دانش آن مسئولیت را کسب نمایند و به هنجارهای اخلاقی احترام گذاشته و خام مادیات نشوند.
رئیس هیئت مدیره کانون نشر فرهنگ اسلامی حسنات افزود: مدیران باید با نیت خالص و برای رضای خداوند و مردم خدمت کنند و جاه طلبی نداشته باشند. اگر این بعد اخلاقی رعایت شود، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.
نکویی خاطرنشان کرد: یک مدیر باید پرهیزکار و باتقوا باشد. مدیری که امین باشد و برای خدا کار کند، وظیفه‌اش را به خوبی انجام خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۵۰/امین_بودن_لازمه_مدیر_کارآمد_بودن_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: