Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:37:55 GMT

عاقبت جهنمی جشن تعیین جنسیت نوزاد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۹۹۳/عاقبت_جهنمی_جشن_تعیین_جنسیت_نوزاد

عاقبت جهنمی جشن تعیین جنسیت نوزاد

دنیس دیکی برای این که جشن تعیین جنسیت نوزادش را هرچه باشکوه تر برگزار کند، مقداری پودر آبی را در محفظه ای در میان علف های خشک در مزرعه ای قرار داد و با افزودن مواد منفجره قصد داشت تا پودرهای آبی را در هوا پخش کند.

اما با انفجار آن، علف های خشک آتش گرفت که در پی آن به مدت یک هفته ۴۵ هزار هکتار از مزارع آریزونا در آتش می سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا بعد از یک سال از این اتفاق همچنان زندانی است و با تخفیفات بسیار تا آخر عمرش باید ماهیانه ۵۰۰ دلار جریمه پرداخت کند!

منبع: روزنامه خراسان

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۹۹۳/عاقبت_جهنمی_جشن_تعیین_جنسیت_نوزاد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: