Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:48:48 GMT

داروخانه دامپزشکي به دليل گرانفروشي جريمه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۰۲۶/داروخانه_دامپزشکی_به_دلیل_گرانفروشی_جریمه_شد

داروخانه دامپزشکي به دليل گرانفروشي جريمه شد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - رئيس اداره تشخيص و درمان اداره کل دامپزشکي خراسان جنوبي گفت: يکي از داروخانه هاي دامپزشکي بيرجند به دليل گرانفروشي براي رسيدگي به تخلف و مراحل قانوني به تعزيرات حکومتي معرفي و به پرداخت جريمه نقدي محکوم شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي اداره کل دامپزشکي خراسان جنوبي فاطمه صباغ زاده افزود: در راستاي نظارت بر اجراي دستوالعمل رصد و پايش ابلاغي از سوي سازمان دامپزشکي کشور و همچنين جلوگيري از قاچاق و توزيع بي رويه و بدون نسخه دارو، نظارت بر داروخانه هاي دامي استان به صورت مستمر اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه با داروخانه هاي متخلف برخورد قاطع مي شود اظهار داشت: در نظارت هاي انجام شده داروخانه متخلف پس از معرفي به محاکم قضايي به پرداخت 6 ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شد.
رئيس اداره تشخيص و درمان اداره کل دامپزشکي خراسان جنوبي گفت: جلوگيري از خريد و فروش داروهاي قاچاق و خارج از چرخه توزيع و گرانفروشي از جمله اهداف سازمان دامپزشکي است.
وي يادآور شد: کارشناسان دارويي استان در بازديد هاي مشترک خود با تعزيرات حکومتي و صنعت، معدن و تجارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف يا شناسايي موارد غيربهداشتي اقدام به ضبط و معدوم سازي مي کنند و همچنين با متخلفان از طريق مراجع قضايي بدون هيچگونه اغماض برخورد مي شود.
صباغ زاده با تاکيد بر اينکه دامداران حتما پس از دريافت دارو به تاريخ توليد و انقضا درج شده بر روي اقلام دارويي توجه کنند گفت: دامداران مي‌توانند هرگونه تخلف در اين خصوص را با شماره 1512 يا سامانه پيامکي اداره کل دامپزشکي استان اطلاع دهند.
3215*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۲۶/داروخانه_دامپزشکی_به_دلیل_گرانفروشی_جریمه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: