Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:02:21 GMT

تحویل وسایل شخصی شهید مدافع حرم نوری به مادرش + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۰۳۲/تحویل_وسایل_شخصی_شهید_مدافع_حرم_نوری_به_مادرش_فیلم

تحویل وسایل شخصی شهید مدافع حرم نوری به مادرش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

وسایل شخصی شهید مدافع حرم "بابک نوری" با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان به خانواده وی تحویل داده شد. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، وسایل شخصی شهید مدافع حرم "بابک نوری" همزمان با فرارسیدن ایام روز شهدای دانشجو و با حضور سردار محمد عبد‌الله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به خانواده وی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان در هنگام خداحافظی با خانواده شهید گفت: همه ما باید در فردای قیامت پاسخگوی خون این شهیدان باشیم؛ باید جواب دهیم که چگونه از انقلابی که آنان با خونشان حفظ کردند مراقبت کردیم.

سردار محمد عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: این انقلاب قطعاً به انقلاب امام زمان (عج) متصل می‌شود و ما خداراشکر می‌کنیم که این شهدا به یاد ما هستند و ما را فراموش نکردند.

به گزارش تسنیم، شهید مدافع حرم "بابک نوری" بیست و دومین شهید مدافع حرم استان گیلان و جوان‌ترین شهید مدافع‌حرم این استان است که در عملیات آزادسازی "بوکمال" به شهادت رسید.

گزارش از علی دارا

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۳۲/تحویل_وسایل_شخصی_شهید_مدافع_حرم_نوری_به_مادرش_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: