Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@21:49:41 GMT

اهدای هفتمین فرش دست‌بافت بانوان اردلی به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۳۷۲/اهدای_هفتمین_فرش_دست_بافت_بانوان_اردلی_به_عتبات_عالیات

اهدای هفتمین فرش دست‌بافت بانوان اردلی به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم برش هفتمین تخته فرش دست‌بافت اهدایی بانوان شهرستان اردل به عتبات، با حضور حجت‌الاسلام البرز رئیسی، مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام بهرامی، امام جمعه شهر اردل  و محمود کیانی، فرماندار شهرستان اردل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: مردم انقلابی و مذهبی شهرستان اردل با ارادت و محبتی که نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت دارند در زمینه های کمک به عتبات مقدسه همیشه پیشگام بوده و ان شاء الله خواهندبود.

حجت‌الاسلام البرز رئیسی افزود: با این که خشکسالی های پی در پی واقعا زمینه درآمد از طریق کشاورزی را برایشان مختل کرده ولی با همین وجود رتبه خوبی در سطح استان از آن خود کرده است.

وی اظهار داشت: امروز دو تخته فرش 9 متری به همت بانوان شهرستان اردل به عتبات عالیات اهدا شد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه بافت فرش توسط بانوان خیر و نیک اندیش اقدامی خداپسندانه و نیکو است اظهار کرد: بانوان شهرستان اردل از اواسط سال 96 تا کنون هفت تخته فرش دستباف به عتبات عالیات اهدا کردند.

مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون 81 قالی دست بافت در استان توسط بانوان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت بافته شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۳۷۲/اهدای_هفتمین_فرش_دست_بافت_بانوان_اردلی_به_عتبات_عالیات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: