Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:33:56 GMT

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین: تمام مصدومان حادثه اتوبوس نیرومحرکه مرخص شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۴۰۹/مدیر_مرکز_آموزشی_درمانی_شهید_رجایی_قزوین_تمام_مصدومان_حادثه_اتوبوس_نیرومحرکه_مرخص_شدند

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین: تمام مصدومان حادثه اتوبوس نیرومحرکه مرخص شدند

محسن ادهمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه تعدادی از مصدومان تصادف سرویس شرکت اتوبوس کارگران شرکت نیرومحرکه در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان بستری شده بودند، آخرین نفر از مصدومان در ساعت 10 صبح امروز ترخیص شد.

وی افزود: از مجموع حادثه‌دیدگان تصادف روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه سال جاری، 6 نفر به صورت سرپایی درمان، 21 نفر بستری و دو نفر هم فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین با بیان اینکه 10 نفر از مصدومان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، افزود: تعدادی از مصدومان (چهار نفر) با رضایت شخصی خود در روز حادثه، به مراکز دیگر از جمله مرکز آموزشی درمانی ولایت قزوین و یکی از بیمارستان‌های استان تهران منتقل شدند.

ادهمی عنوان کرد: انتقال یکی از مصدومان به مرکز آموزشی درمانی ولایت استان قزوین به منظور انجام پیوند پا که وضعیت بدی را به خود اختصاص می‌داد، صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام بیمارانی که در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین بستری بودند، مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۰۹/مدیر_مرکز_آموزشی_درمانی_شهید_رجایی_قزوین_تمام_مصدومان_حادثه_اتوبوس_نیرومحرکه_مرخص_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: