Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:03:11 GMT

راه یابی هنرجویان کارو دانش هرمزگان به مرحله کشوری مسابقات علمی کابردی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۶۸۰/راه_یابی_هنرجویان_کارو_دانش_هرمزگان_به_مرحله_کشوری_مسابقات_علمی_کابردی

راه یابی هنرجویان کارو دانش هرمزگان به مرحله کشوری مسابقات علمی کابردی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،موسی دادی زاده گفت:چهار هنرجوی برتر استان به مرحله نهایی و عملی کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش راه یافتند.

وی افزود: نفرات برتر به ترتیب خانم زینب شاهوردی در رشته امور اداری از هنرستان میثاق شهرستان میناب، آقای محمدحسین دالوندی در رشته تعمیر موتور و برق خودرو از هنرستان شهید تندگویان ناحیه یک بندرعباس، آقای علی درویشی در رشته جوشکاری برق از هنرستان شهید رحیمی پور شهرستان رودان وآقای محمد هادی ملایی برجهری در رشته ساختمان سازی از هنرستان شهید حقانی حاجی آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این چهار برگزیده  تیرماه  امسال در استان البرز برای کسب رتبه‌های اول تا سوم با هنرجویان برتر کشوری به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ف

هنرجویان هرمزگانی به مرحله کشوری مسابقات علمی کابردی راه یافتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۸۰/راه_یابی_هنرجویان_کارو_دانش_هرمزگان_به_مرحله_کشوری_مسابقات_علمی_کابردی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: