Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:39:01 GMT

جودو قهرماني آسيا؛ سعيد ملايي فيناليست شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۶۸۲/جودو_قهرمانی_آسیا_سعید_ملایی_فینالیست_شد

خبرگزاري آريا- سعيد ملايي به فينال وزن منهاي 81کيلوگرم پيکارهاي جودو قهرماني آسيا راه يافت.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون جودو، جوجيتسو و کوراش، در دومين روز از پيکارهاي جودو قهرماني قاره کهن که از روز گذشته با حضور 242 جودوکار از 28 کشور در هنگ کنگ در جريان است، سعيد ملايي جوان موفق اين روزهاي جودو ايران به فينال وزن منهاي 81 کيلوگرم راه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعيد ملايي کاپيتان تيم ملي که در اول استراحت داشت، در نخستين مبارزه خود جودوکار قطري را ايپون کرد و در مرحله يک چهارم نهايي لي مون جي دارنده نشان برنز آسيا و پنجم جوانان جهان را شکست داد و راهي نيمه نهايي شد.
ملايي در نيمه نهايي ولاديمير زلاف قرقيزستاني دارنده عنوان پنجم قاره کهن در سال 2013 و نشان برنز گرند پريکس آلمتاتي را از پيش رو برداشت و فيناليست شد.
ملايي در فينال برابر سوتارو فوجيوارا ژاپني نايب قهرمان جوانان جهان در سال 2015، قهرمان کاپ آزاد جوانان اروپا در سال 2016 و نشان برنز کاپ آزاد روم در سال 2017 روي تاتامي مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۸۲/جودو_قهرمانی_آسیا_سعید_ملایی_فینالیست_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: