Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@13:16:15 GMT

خدیجه چنگیز خواستار محاکمه فوری عوامل قتل خاشقجی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۱۸۰۳/خدیجه_چنگیز_خواستار_محاکمه_فوری_عوامل_قتل_خاشقجی_شد

خدیجه چنگیز خواستار محاکمه فوری عوامل قتل خاشقجی شد

خدیجه چنگیز، نامزد روزنامه نگار مقتول سعودی با اشاره به لزوم محاکمه عادلانه عوامل قتل خاشقجی گفت با درخواست رئیس جمهور آمریکا برای رفتن به کاخ سفید مخالفت کرده است.

نامزد روزنامه‌نگار منتقد سعودی خواستار محاکمه فوری عوامل و مسئولان جنایت قتل جمال خاشقجی شد.

خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی خواستار محاکمه فوری عوامل و مسئولان جنایت قتل وی (خاشقجی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه در برنامه "ما خفی اعظم" شبکه الجزیره خواستار افشای محل نگهداری جسد خاشقجی شد.

خدیجه چنگیز گفت: "می خواهم ابهامات این مسئله و به طور مشخص، مسئولان آن معلوم شود و عوامل اجرایی این جنایت و کسانی که دستور انجام آن را صادر کردند عادلانه محاکمه شوند تا به مجازاتی که سزاوار آن هستند، برسند. ما به عنوان نزدیکان جمال باید بدانیم جسد کجاست. این حق انسانی ماست."

چنگیز به الجزیره گفت با درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای رفتن به کاخ سفید مخالفت کرده است. وی افزود در حال حاضر تصمیمی برای سفر به واشنگتن ندارد و این موضوع به تحولات بستگی دارد.

وی افزود هنوز در شوک به سر می برد و با وجود تایید قتل خاشقجی هنوز نتوانسته است با آن کنار بیاید.

خدیجه چنگیز در مصاحبه با الجزیره تصریح کرد با خاشقجی توافق کرده بود تا در همان هفته که وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده بود ازدواج کنند. ما برای ازدواج در همان هفته یعنی روز چهارشنبه، پنجشنبه یا جمعه برنامه‌ریزی کرده بودیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. اما تقدیر چیز دیگری بود.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۰۳/خدیجه_چنگیز_خواستار_محاکمه_فوری_عوامل_قتل_خاشقجی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: