Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:24:46 GMT

اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۶۷۶/اولین_تصاویر_از_آتش_سوزی_گسترده_در_بازار_لندن

پایگاه خبری دیلی استار از وقوع یک آتش سوزی گسترده در بازار کامدن لاک در لندن خبر داد.

به گزارش مشرق: ساختمانهای اطراف این آتش سوزی تخلیه شده و گروههای آتش نشانی شامل 60 آتش نشان در صحنه حاضر هستند. پلیس لندن گفته است که هنوز نمی‌توانیم تایید کنیم کسی در این حادثه زخمی یا کشته شده باشد و به مردم توصیه کرده است که از منطقه دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن اولین تصاویر از آتش سوزی گسترده در بازار لندن

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۶۷۶/اولین_تصاویر_از_آتش_سوزی_گسترده_در_بازار_لندن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: