Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@11:45:57 GMT

نقد و بررسي گجت QuietOn؛ کاهش صداهاي مزاحم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۷۲۹/نقد_و_بررسی_گجت_quieton_کاهش_صداهای_مزاحم

خبرگزاري آريا - گوش گير هاي QuietOn، به منظور کاهش صداهاي اطراف و آلودگي هاي سوتي در گوش قرار مي گيرد، اين گوش گير ها در بازار با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است، نقد و بررسي گوش گير هاي QuietOn به شناخت بهتر اين محصول کمک مي کند.
کليک-گوش يکي از اعضاي بسيار مهم در بدن انسان است و بسياري از افراد در مشاغلي به سر مي برند که با صداي بسيار زيادي سر و کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوش گير، گوش بند هاي بسيار متنوعي در بازار وجود دارد و اين گوش گير ها از جنس سيليکون و حتي ابري و با قيمت بسيار ارزان در بازار پيدا مي شوند و گوش گير هايي با قيمت هاي بالا نيز در بازار ديده مي شود. اما دليل استفاده از گوش گير چيست و کاربر چه استاندارد هايي را مد نظر دارد.
گوش گير هاي معمولي تنها راه گوش را مسدود مي کنند و فيلتري بر سر راه اين گوش گير ها قرار ندارد تا قابل تنظيم باشند و هوشمند باشد تا ميزان صداي دريافتي از اطراف را تشخيص دهد و براي هر فرکانسي با هر صدايي ممنوعيتي قائل شود. صداهاي اطراف ما داراي فرکانس هاي بسيار متنوعي است. صداي موسيقي فرکانس بالايي دارد و صداي تلفن صحبت کردن فردي در کنار شما فرکانس پايين و معمولي دارد و برخي صداها نيز فرکانس پاييني دارند.

گوش گير هاي QuietOn نسل جديدي از گوش گير ها هستند که علاوه بر وزن کم، هيچ سيمي نيز ندارد و به راحتي قابل استفاده است. اين گوش گير ها داراي وزن بسيار کمي هستند و حتي در هنگام خواب نيز قابل استفاده است و کاربر نيز هيچ جسم سنگيني در گوش خود احساس نمي کند. گوش گير هاي QuietOn صداهاي اطراف را دريافت کرده و آن ها را به فاز ديگري منتقل مي کند و فرکانس اين صدا بسيار ضعيف شده و به گوش ما مي رسد. اين اولين باري نيست که با فناوري گوش گير هاي بي سيم مواجه مي شويم ولي وجه تمايز اين گوش گير با گوش گير هاي ديگر وزن کم آن است.
گوش گير هاي QuietOn داراي کيف قابل حمل است و به خوبي مي تواند شارژ را تا چندين ساعت نگاه دارد. گوش گير هاي QuietOn مي تواند به راحتي 50 ساعت شارژ را نگاه دارد و در يک مسافرت و در مسير طولاني همراه کاربر باشد. سخت افزار اين گوش گير ساختار بسيار ساده اي دارد و در اين گوش گير خبري از پيچ و مهره هاي اضافي نيست.

کاربرد هاي QuietOn تنها در يک زمينه نيست. اين گوش گير مي تواند در سفر طولاني، در کتابخانه، در شب هنگام همراه شما باشد و به راحتي صداهاي اضافي و مزاحم را کم کند و براي شما آرامش و تمرکز را به ارمغان بياورد. اگر شما فرد حواس پرتي هستيد اين گوش گير مي تواند يک وسيله بسيار کاربردي براي شما باشد. معمولاً اين محصول مورد استفاده افرادي قرار مي گيرد که در تمرکز کردن دچار مشکل هستند و در فضاهاي پر سر و صدا نمي توانند به راحتي تمرکز کنند. البته بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که تنها صداهاي زياد افراد را آزار نمي دهد. بسياري از افراد در هنگام خواب دچار مشکل هاي بسيار زيادي مي شوند و کوچک ترين صدا ها نيز باعث اختلال خواب آن ها مي شود. اين گوش گير براي آن ها نيز محصول بسيار خوبي است.
صداهاي بسيار زيادي هستند که در طول روز در فضاهاي عمومي ما را آزار مي دهند. صداي پارس سگ در يک پارک، صداي گريه کودک در مترو و اتوبوس، صداي اتومبيل ها در نيمه شب، همه اين ها براي بسياري از افراد آزار دهنده است. در نمودار زير مي توانيد عملکرد اين گوش گير را به خوبي مشاهده کنيد و ميزان افت صدا با استفاده از اين گوش گير را مشاهده کنيد. در نمودار زير اين گوش گير با يک گوش گير ابري و فومي مقايسه شده است و به وضوح تفاوت کارکرد را مي توان ديد.

گوش گير هاي QuietOn کمي گران قيمت است و چيزي حدود 200 دلار است ولي اين 200 دلار مي‌تواند براي افرادي که با مشکل تمرکز مواجه هستند بسيار مؤثر باشد و آن ها را تا مدت ها از شر صداهاي مزاحم خلاص کند.

گوش بند QuietOn در حال حاضر در وب سايت Indiegogo marketplace شامل تخفيف شده است و با قيمت 198 دلار به فروش مي رسد و در وب سايت آمازون نيز با قيمت 199 دلار به فروش مي رسد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۲۹/نقد_و_بررسی_گجت_quieton_کاهش_صداهای_مزاحم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: