Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:33:19 GMT

ارتش برای ایجاد پادگان های آموزشی برنامه های ویژه ای دارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۳۹/ارتش_برای_ایجاد_پادگان_های_آموزشی_برنامه_های_ویژه_ای_دارد

ارتش برای ایجاد پادگان های آموزشی برنامه های ویژه ای دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمدرضا علیان نژاد صبح چهارشنبه در مراسم تحویل پادگان آموزشی ارتش در بخش کاخک گناباد اظهار کرد: ارتش برای ایجاد پادگان های آموزشی برنامه های ویژه ای دارد و مطالعات زیادی باید صورت گیرد که تاکنون ۷ پادگان در کشور داریم.

وی افزود: برای احداث پادگان، ارتش عجله زیادی ندارد و معمولا مطالعات زیادی در این خصوص انجام می شود و زمانی که یک نقطه مشخص شد با همه هزینه هایش آن را احداث می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: ارتش در هر مکانی که مستقر شده تحولی در آنجا ایجاد کرده و راه اندازی پادگان آموزشی این نیرو در گناباد نیز خواهد توانست در آینده شرق کشور را متحول کند.

علیان نژاد خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت درست انجام شدن کار توسط مسئولان گناباد از نیمه دوم سال برای پادگان گناباد جذب سرباز صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4304489

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۳۹/ارتش_برای_ایجاد_پادگان_های_آموزشی_برنامه_های_ویژه_ای_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: