Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:23:49 GMT

همایش طلاب حوزه‌های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن به روایت تصویر‌

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۴۵/همایش_طلاب_حوزه_های_علمیه_کرمان_در_حمایت_از_مردم_مظلوم_یمن_به_روایت_تصویر

همایش طلاب حوزه‌های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن به روایت تصویر‌

همایش طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همایش طلاب و دانش‌آموختگان برادران و خواهران حوزه‌های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمان در کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت مبارز یمنی ‌از پیشنهاد آمریکایی‌ها به علی عبدالله صالح برای کنار گذاشتن مبارزان یمنیکرمان| مردم یمن با روحیه انقلابی مقابل زورگوئی‌های استکبار ایستادندمبارز یمنی در کرمان: آمریکا در صف نخست رهبری جنگ با یمن قرار دارد

این مراسم با سخنرانی سید صادق عبدالرحمن احمد الشرفی مبارز یمنی همراه بود.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۴۵/همایش_طلاب_حوزه_های_علمیه_کرمان_در_حمایت_از_مردم_مظلوم_یمن_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: