Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:21:22 GMT

برگزاری رزمایش دریایی با شرکت ناوگروه ۴۹ نیروی دریایی در خلیج بنگال

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۷۳/برگزاری_رزمایش_دریایی_با_شرکت_ناوگروه_۴۹_نیروی_دریایی_در_خلیج_بنگال

برگزاری رزمایش دریایی با شرکت ناوگروه ۴۹ نیروی دریایی در خلیج بنگال

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت گفت: ناوگروه ۴۹ نیروی دریایی ارتش که در خلیج بنگال ماموریت دارد در رزمایش امداد و نجات دریایی بین‌المللی شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیردریادار دوم بابک امینی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  در میدان صبحگاه پایگاه دریایی بوشهر با تبریک 7 آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این روز را یادآور حماسه دریادلان ارتش نام برد و اظهار داشت: 7 آذر یادآور حماسه‌آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش در  نابود کردن  نیروی دریایی رژیم یعث عراق در اوائل جنگ تحمیلی 8 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حماسه دریادلان در عملیات مروارید یادآور رشادت و از خودگذشتگی نیروی توانمند دریایی ارتش است گفت: این دریادلان بر روی ناوچه پیکان چنان صدماتی به دشمن وارد کردند تا دشمن بعثی تا پایان جنگ 8 ساله منفعل شود.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت، قطع ارتباط دریایی و خطوط مواصلاتی دشمن به دریا را  از دیگر رشادت‌های نیروی دریایی ارتش دانست و خاطر نشان کرد: جلوگیری از صدور نفت عراق، انهدام اسکله‌های نفتی البکر و الامیه رژیم بعثی و تامین خطوط مواصلاتی دریایی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش در 8 سال جنگ تحمیلی است.

امیردریادار امینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تصریح کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام است.

وی، 7 آذر را نشان افتخار نیروی دریایی ارتش دانست و افزود: نیروی دریایی ارتش پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داشته است و هر روز بر توان این نیرو افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت با اشاره به آمادگی  نیروی دریایی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله بیان کرد: این نیرو در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد و آماده اجرای ماموریت‌‌های محوله در عرصه‌های مختلف است.

امیردریادار امینی از مشارکت ناوگروه 49 نیروی دریایی ارتش در رزمایش جهانی امداد و نجات دریایی خبرداد و تصریح کرد:ناوگروه 49 نیروی دریایی ارتش که در خلیج بنگال ماموریت دارد در رزمایش امداد و نجات دریایی بین‌المللی با اقتدار شرکت کرده است.

وی، افزود: این ناوگروه علاوه برا اجرای ماموریت‌های محوله در کمک به مردم مظلوم یمن مورد توجه دارد.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت از پیوستن ناو موشک‌انداز «سپر» به نیروی دریایی ارتش خبرداد و خاطر نشان کرد: همزمان با هفته نیروی دریایی ارتش، ناو موشک‌انداز سپر به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش افزوده شد.

امیردریادار امینی بیان کرد:  ناو موشک انداز سپر به عنوان چهارمین فروند ناو موشک‌ انداز به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر الحاق شد و این در حالی است که ناوشکن دماوند دومین ناوشکن ساخت ایران بعد از ناوشکن جماران ، در آبهای دریای خزر به بهره برداری رسید و سبب ارتقای توان رزم و آمادگی نیروی دریایی راهبردی ارتش  شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نیروی مسلح مستقر در بوشهر رژه رفتند و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۷۳/برگزاری_رزمایش_دریایی_با_شرکت_ناوگروه_۴۹_نیروی_دریایی_در_خلیج_بنگال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: