Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:58:32 GMT

جامعه خرد ورز به پشتوانه دانشجویان شکل می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۸۶/جامعه_خرد_ورز_به_پشتوانه_دانشجویان_شکل_می_گیرد

جامعه خرد ورز به پشتوانه دانشجویان شکل می گیرد

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: جامعه خرد ورز و اخلاق محور به پشتوانه جوانان بویژه دانشجویان شکل می گیرد.

به گزارش ایرنا، اکبرمنصوری نسب روز دوشنبه در آئین جشن 16 آذر گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: اعتماد به جوانان بویژه جوانان دانشجو به عنوان یکی از ظرفیت های مهم کشور می تواند به پله های ترقی و توسعه پایدار کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 16 آذر نماد مقاومت دانشجو، استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، باورهای ایرانی و اسلامی خود را پربار کردن و مطالبات خود را جست و جو کردن است.
منصوری نسب اظهار داشت: فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای می توانند به اهمیت این دانشگاه که نمادی از تکنسین های کارآمد و کاربلد است به اقتصاد کشور کمک کنند.
منصوری نسب اضافه کرد: با توجه به قابلیت های دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر، این دانشگاه باید به عنوان برند شناخته شود و مسئولان به این گروه از دانشجویان توجه ویژه داشته باشند.
6043/6047

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۸۶/جامعه_خرد_ورز_به_پشتوانه_دانشجویان_شکل_می_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: