Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:46:08 GMT

 قطع شدن گردن میهمان برنامه در پخش زنده تلویزیون + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۳۸۹۶/قطع_شدن_گردن_میهمان_برنامه_در_پخش_زنده_تلویزیون_فیلم

 قطع شدن گردن میهمان برنامه در پخش زنده تلویزیون + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جادوگر سرشناس جهانی به نام «جینو» در برنامه زنده تلویزیونی  دست به اقدام محیر العقولی زد که مجری برنامه را شوکه کرد.

در این برنامه مجری برنامه یک طناب را بررسی کرد و پس از اینکه از محکم بودنش یقین پیدا نمود، آن را به دست میهمان برنامه سپرد تا طبق ادعایی که داشت طناب را به دور گردن خود بپیچد و برای لحظاتی گردن خود را قطع کند تا بتواند طناب را از گردنش عبور دهد و آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه ماجرا را در فیلم زیر مشاهده کنید تا با چشمان خود ببینید این جادوگر چگونه ادعای خود را اجرا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

جادوگری که در برنامه زنده گردن خود را قطع کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۸۹۶/قطع_شدن_گردن_میهمان_برنامه_در_پخش_زنده_تلویزیون_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: