Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:22:51 GMT

رونمایی از لباس اول تیم ملی فوتبال ایران؛ یوز کوچک + عکس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۰۴۲/رونمایی_از_لباس_اول_تیم_ملی_فوتبال_ایران_یوز_کوچک_عکس

رونمایی از لباس اول تیم ملی فوتبال ایران؛ یوز کوچک + عکس

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم ملی این کشور رفت که این بازی تا پایان نیمه اول با تک گل توسان به نفع میزبان در جریان است. اما در ابتدا این بازی بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان از لباس اول تیم ایران برای حضور در جام جهانی روسیه رونمایی شد. این پیراهن با طرحی بسیار ساده طراحی شده است و ۳ خط معروف شرکت آدیداس به رنگ قرمز بر روی شانه‌ها و کنار شرت بازیکنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین تصویر کوچکی از یوزپلنگ آسیایی بر روی سینه بازیکنان قرار گرفته است. شرکت آدیداس پیش از این اعلام کرده بود استفاده از تکنولوژی کولینگ مانع طراحی یوز آسیایی بر روی پیراهن شده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۰۴۲/رونمایی_از_لباس_اول_تیم_ملی_فوتبال_ایران_یوز_کوچک_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: