Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@11:12:39 GMT

◄ جانمایی پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۱۵۷/جانمایی_پست_روشنایی_باند_فرودگاه_ارومیه

◄ جانمایی پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه

تین‌نیوز | 

در راستای اجرای پروژه بهسازی، محل ساخت پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه انتخاب و تایید شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان غربی، مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به اینکه تمام تجهیزات زیرساختی تعویض کامل سیستم روشنایی باند فرودگاه ارومیه تامین شده است، گفت: محل ساخت پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه  با حضور کارشناس دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و نماینده اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها انتخاب و تایید شده است و اکنون پیگیر انتخاب پیمانکار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال پرهیزکار افزود: ساختمان فعلی پست برق روشنایی باند در لندساید فرودگاه قرار دارد که فاصله زیاد آن از سطوح پروازی و عبور کابل‌های تغذیه از زیر ساختمان‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است. با احداث ساختمان جدید به مساحت  100 مترمربع در نزدیکی ایستگاه ایمنی زمینی بافاصله کمتر از سطوح پروازی  شاهد برطرف شدن موانع خواهیم بود.

وی با تاکید بر به‌روز نبودن تجهیزات پست روشنایی باند و عدم دسترسی به قطعات لوازم‌یدکی تجهیزات گفت: در پست روشنایی باند جدید از تجهیزات روشنایی جدید و با مصرف انرژی کمتر استفاده خواهد شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۱۵۷/جانمایی_پست_روشنایی_باند_فرودگاه_ارومیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: