Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:06:25 GMT

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۳۳۰/رئیس_مرکز_مطالعات_راهبردی_و_آموزش_وزارت_کشور_منصوب_شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد

وزیر کشور، جلال درخشه را به سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جلال درخشه به سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد.

 متن حکم رحمانی فضلی خطاب به جلال درخشه بدین شرح می باشد:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب علمی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گستره وظایف و تنوع ماموریت های وزارت متبوع در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، امنیتی و انتظامی و انجام و راهبری امور مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی در مسیر انجام بهینه و شایسته این ماموریت‌ها، ضرورتی اجتناب ناپذیر و مستلزم اهتمام جدی و مضاعف به مباحث و فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی، استفاده از مدیریت دانش در بهینه‌سازی امر آموزش و برقراری ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و نخبگان علمی به منظور ارتقاء سطح کیفی آن در سه حوزه دانش، مهارت و تجربه، تقویت جایگاه و منزلت بخش آموزش و پژوهش با استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشگران و کمک به اجرایی سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی و کارآمد سازی کمی و کیفی آن می باشد. در همین راستا و با عطف توجه به عنایت ویژه دولت تدبیر و امید به بخش تحقیق و پژوهش انتظار دارد با برنامه ریزی مناسب و هدفمند در جهت تحقق و نیل به مقاصد تصریح شده تلاش و کوشش مضاعف نمائید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۳۳۰/رئیس_مرکز_مطالعات_راهبردی_و_آموزش_وزارت_کشور_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: