Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@18:00:12 GMT

افتتاح ۲ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در رباط کریم و اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۷۱۷/افتتاح_۲_شعبه_بانک_قرض_الحسنه_مهر_ایران_در_رباط_کریم_و_اسلامشهر

افتتاح ۲ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در رباط کریم و اسلامشهر

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران؛۲ شعبه این بانک در شهرستان های رباط کريم و اسلامشهر، با هدف افزايش رضايتمندي مشتريان، ايجاد دسترسي مطلوب و حضور مستمر جهت ارايه خدمات به مراجعين و نيز بهينه‌سازي شبکه شعب بانك با حضور اكبري مديرعامل، توكلي و تليكاني اعضاي هيات مديره، مديران ستاد ادارات مركزي و مديرشعب استان تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساداتی، فرماندار شهرستان رباط کریم، عباسی، مشاور وزیر کشور در امور ايثارگران، پريسا ايلانلو عضو شوراي اسلامي شهر رباط کريم و همچنين حسين طلا شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر اسلامشهر و جمعي از مسئولين و معتمدين اين دو شهرستان در مراسم افتتاحيه شعب حضور داشتند.

دکتر اکبری در این مراسم، ضمن تاکید بر ویژگي هاي افتتاح حساب و سپرده گذاري در شعب اين بانک، گفت: اقشار مختلف جامعه مي توانند با گشودن حساب پس انداز و جاري و انتقال بخشي از گردش مالي خود به اين سپرده، براي خود امتيازي را ايجاد كنند و در صورت نياز از محل اين اعتبار، وام قرض الحسنه دريافت نمايند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا ۴ درصد مي باشد و با استفاده از اين وام ها به بخش بزرگي از دغدغه هاي مالي و معيشتي مردم پاسخ داده مي شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۷۱۷/افتتاح_۲_شعبه_بانک_قرض_الحسنه_مهر_ایران_در_رباط_کریم_و_اسلامشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: