Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:18:26 GMT

طرز تهيه سالاد لوبيا با پياز و گوجه فرنگي يک پيش غذاي عالي

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۷۸۴/طرز_تهیه_سالاد_لوبیا_با_پیاز_و_گوجه_فرنگی_یک_پیش_غذای_عالی

خبرگزاري آريا - طرز تهيه سالاد لوبيا با پياز طرز تهيه سالاد لوبيا با پياز , اين سالاد خيلي سريع آماده مي شه، به خصوص اگر از کنسرو لوبيا استفاده کنيد و يا اينکه لوبيا رو از قبل بپزيد. مواد لازم 1/2 عدد پياز قرمز 2 قاشق غذاخوري سرکه قرمز 2 پيمانه گوجه گيلاسي به ميزان لازم نمک […]
طرز تهيه سالاد لوبيا با پيازطرز تهيه سالاد لوبيا با پياز , اين سالاد خيلي سريع آماده مي شه، به خصوص اگر از کنسرو لوبيا استفاده کنيد و يا اينکه لوبيا رو از قبل بپزيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مواد لازم1/2 عدد پياز قرمز
2 قاشق غذاخوري سرکه قرمز
2 پيمانه گوجه گيلاسي
به ميزان لازم نمک
3 پيمانه لوبيا قرمز
2 قاشق غذاخوري روغن زيتون

طرز تهيه1- پياز رو پوست بگيريد و خلالي کنيد.
2- گوجه گيلاسي ها رو نصف کنيد.
3- از لوبيا پخته و يا کنسرو لوبيا استفاده کنيد. اون رو آبکشي و خشک کنيد.
سالاد لوبيا با پياز و گوجه فرنگي از مجموعه دستورغذايي هاي نايجلا لاوسون است که در سايت آشپزباشي طرز تهيه اون رو براي شما آماده کرده ايم.
در کاسه کوچکي، پياز و سرکه رو با هم ترکيب کنيد. اون رو کنار بذاريد و بقيه سالاد رو آماده کنيد.گوجه گيلاسي هاي نصف شده رو در کاسه اي بريزيد و 1 قاشق نمک روي اونها بپاشيد.
لوبياي پخته و آبکشي شده، ترکيب پياز و روغن زيتون رو به گوجه ها اضافه کنيد.مواد رو با هم ترکيب کنيد. از سالاد بچشيد و اگه خواستيد نمک بيشتري به اون اضافه کنيد.
آشپزباشي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۷۸۴/طرز_تهیه_سالاد_لوبیا_با_پیاز_و_گوجه_فرنگی_یک_پیش_غذای_عالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: