Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@06:09:54 GMT

زیباترین مدل‌های ژاکت بافتنی زنانه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۸۶۳/زیباترین_مدل_های_ژاکت_بافتنی_زنانه

زیباترین مدل‌های ژاکت بافتنی زنانه

به پاییز خوش رنگ و دوست داشتنی سلام کنید! فرقی نمی‌کند که بافتن ژاکت زنانه را بلد هستید یا خیر، امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای بافتن لباس‌های بافتنی به بازار آمده اند که کار را برای شما راحت کرده اند. از طریق این دستگاه‌ها می‌توانید زیباترین و جذاب‌ترین مدل ژاکت بافتنی زنانه را برای خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز هم خانم‌های خوش ذوقی هستند که به کمک میل‌های مخصوص بافتنی و با خرید کاموا‌های رنگی، ژاکت‌های بافتنی گرم و زیبایی را برای خود و افراد خانواده خود می‌بافند. در ادامه زیباترین مدل‌های ژاکت بافتنی زنانه را می‌توانید مشاهده کنید.                                                   منبع:ستاره

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۸۶۳/زیباترین_مدل_های_ژاکت_بافتنی_زنانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: