Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:12:20 GMT

۷ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب روستای بن‌بید هزینه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۰۰۹/۷_میلیارد_ریال_برای_رفع_مشکل_آب_روستای_بن_بید_هزینه_می_شود

۷ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب روستای بن‌بید هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: این اعتبارات برای نوسازی شبکه های آب، ساخت مخزن، احیاء چشمه و انشعابات خانگی هزینه می شود که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر این روستا جهت دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی احداث خانه بهداشت امری ضروری است که تلاش داریم با پیگری های لازم این مجوز را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری از رفع کمبود مشکل آرد در سطح روستای بن بید خبر داد و گفت: در صورت کمبود آرد روستا با پیگیری های لازم نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم شورا و دهیار ظرفیت های اشتغال زایی روستا شناسایی کنند و در جهت ایجاد فضای کسب و کار در سطح روستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند و ما نیز در سطح شهرستان حمایت می کنیم.

فرماندار دشتی تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی در این روستا تلاش داریم در سال آینده تامین اعتبار کنیم.

وی همچنین با حضور درمدرسه روستای بن بید ضمن دیدار با دانش آموزان از نزدیک  مسائل و مشکلات این عزیزان را بررسی و دستورات لازم نیز صادر کرد و بسته های آموزشی به آنها اهدا کرد.

لازم بذکر است روستای بن بید یکی از دور افتاده ترین روستای شهرستان دشتی است که دارای ۵۱ خانوار و ۱۹۰ نفر جمعیت نیز دارد.

کد خبر 4481163

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۰۰۹/۷_میلیارد_ریال_برای_رفع_مشکل_آب_روستای_بن_بید_هزینه_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: