Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:57:12 GMT

تقویت نشاط کارآمد ترین راه ایمن سازی جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۰۳۹/تقویت_نشاط_کارآمد_ترین_راه_ایمن_سازی_جامعه_است

تقویت نشاط کارآمد ترین راه ایمن سازی جامعه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز دوشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان برگزار شد افزود: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در جامعه به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است و تقویت نشاط در جامعه موجب ناکامی دشمنان قسم خورده کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمن با راه اندازی موج اسلام هراسی و ایران هراسی در پی آن است نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی خمود، مغایر و مخالف با نشاط معرفی کند و راهکار خنثی کردن دسیسه های دشمنان توجه ویژه به تقویت نشاط در جامعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: به منظور تقویت نشاط در جامعه سند نشاط در استان سمنان با همکاری نخبگان و فرهیختگان استان در حال تدوین است.
وی با بیان این که یکی از راهکارهای تقویت نشاط در جامعه برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب است، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب استانی که در شاهرود برگزار شد نمونه ای موفق از تحقق راهبرد افزایش نشاط در جامعه از طریق ایجاد تفرجگاه فرهنگی است.
فضیلت تصریح کرد: امسال در نمایشگاه کتاب 235 ناشر کشوری و 15 ناشر استانی در قالب 135 غرفه آثار خود را ارائه کردند و 93 عنوان کتاب از تازه های نشر صاحبان قلم استان سمنان رونمایی شد.
وی ابراز داشت: امسال 100 هزار نفر از نمایشگاه کتاب در شاهرود بازدید کردند و هشت هزار و 250 میلیون ریال به صورت نقدی و یارانه ای کتاب فروخته شد که این میزان بازدید و فروش کتاب با توجه به وضعیت کاغذ قابل توجه است.
وی یادآور شد: کتاب، هنرهای تجسمی مانند سفال و هنرهای دستی نشاط آفرین هستند و توجه به این هنرها برای تقویت نشاط در جامعه باید در دستور کار قرار بگیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اهمیت و اولویت دادن به موسیقی سنتی و آیینی برای پرهیز از آسیب رسیدن به جامعه و تقویت نشاط موثر است و اکنون توجه به این مهم مدنظر قرار دارد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه کتاب از جمله مهم ترین رخدادهای فرهنگی استان سمنان محسوب می شود که در 2 شهرستان سمنان و شاهرود به صورت دوره ای برگزار می شود.
7342/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۰۳۹/تقویت_نشاط_کارآمد_ترین_راه_ایمن_سازی_جامعه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: