Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:24:30 GMT

فقط ۲ بیمارستان کرمانشاه همراه سرا دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۰۶۷/فقط_۲_بیمارستان_کرمانشاه_همراه_سرا_دارد

فقط ۲ بیمارستان کرمانشاه همراه سرا دارد

دکتر بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت همراه سراهای بیمارستانهای کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر یک همراه سرا در بیمارستان محمد کرمانشاهی داریم که توسط یک خیر حدود ۶۰۰ متر در ۴ طبقه ساخته شده که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۰ درصد نازک کاری باقی مانده که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یک همراه سرا دیگر توسط خیرین در بیمارستان امام رضا در ضلع جنوبی آن حدود ۵۰۰ متر در دست اقدام و در حال طی مراحل عقد قرارداد است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: در بیمارستان آیت الله طالقانی نیز در محوطه داخلی حیاط دو اتاق به همراهان اختصاص یافته اگرچه ساختمان آن خیلی مناسب نیست اما فضایی برای سکونت و دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و تلویزیون دارد و ظرفیت هرکدام ده نفر است.
وی تصریح کرد: سایر مراکز شهرستان فعلا همراه سرا ندارند البته برخی مراکز برای در اختیار قرار دادن همراه سرا با برخی خوابگاه ها قرارداد بستند که درصورت نیاز به آنان مراجعه شود.
دکتر روشنی با بیان اینکه دانشگاه بودجه ای برای ساختن همراه سرا در اختیار ما قرار نداد خاطر نشان کرد: در بیمارستان طالقانی برای تکمیل همراه سرا اعتباری برای ساخت وجود ندارد اما درصدد هستیم همان اتاق ها را برای ساماندهی و بهبود وضعیت در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر 4342575

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۰۶۷/فقط_۲_بیمارستان_کرمانشاه_همراه_سرا_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: