Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@14:37:17 GMT

پشت صحنه جالب سریال ستایش 3 + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۷۸/پشت_صحنه_جالب_سریال_ستایش_۳_فیلم

پشت صحنه جالب سریال ستایش 3 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب روز ۱۱ فروردین کلید خورد و این روزها عوامل مشغول ادامه کار هستند.

حجم ویدیو: 1.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

اولین تصاویر از سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی که برای شبکه سه ساخته می شود، منتشر شد.
سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب روز ۱۱ فروردین کلید خورد و این روزها عوامل مشغول ادامه کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لوکیشن این سریال این روزها در قهوه خانه ای در شرق تهران قرار دارد و بازیگرانی از جمله محمدرضا داوودنژاد، مهدی میامی و... جلوی دوربین هستند.
بازیگران اصلی تر سریال نیز قرار است در روزهای آینده به کار اضافه شوند. همچنین از دیگر بازیگرانی که به زودی به جمع این بازیگران اضافه می شود فریبا نادری خواهد بود.
سعید مطلبی نویسنده سریال «ستایش» تاکنون ۲۰ قسمت از سری سوم این مجموعه را به نگارش درآورده است و این سریال از اسفندماه سال گذشته پیش تولید خود را آغاز کرد.
سریال «ستایش» داستان دختری بود که شوهرش را از دست می دهد و پدر شوهرش قصد دارد فرزندانش را از او بگیرد.
داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فریبا نادری و... از بازیگران این سریال هستند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۷۸/پشت_صحنه_جالب_سریال_ستایش_۳_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: