Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@08:09:05 GMT

ابهام در زندگی پس از مرگ هیتلر! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۳۵۲/ابهام_در_زندگی_پس_از_مرگ_هیتلر_فیلم

ابهام در زندگی پس از مرگ هیتلر! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سازمان اطلاعاتی سیا در مدارکی جالب افشا کرد که هیتلر تا سال 1954 میلادی در کلمبیا زنده بوده است.

حجم ویدیو: 10.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34 دانلود ویدیو

گزارش های موجود خبراز فردی می داد که با نام مستعار ملقب به «فورر» که کاملا شبیه به هیتلر بوده پس ازسال 1945 در شهری دور زندگی می کرد.
«فیلیپ سیتروئن» افسر سابق سی آی ای به خبرگزاری ها گفت:« مردی به نام «آدولف شواتلمایر» در سال 1954 میلادی در شهر تونجا 85 مایلی شمال بوگاتا در میان گروهی از نازی های زندگی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان به او سلام نازی ها را می دانند و برایش احترام زیادی قائل بودند.ظاهر او کاملا شبیه به هیتلر بود و من خود از نزدیک وی را ملاقات کرده بودم.»
این در حالی است که سال مرگ هیتلر 1945 میلادی در دنیا ثبت شده است. یعنی هیتلر 10 سال پس از روز مرگش نیز زندگی کرده است.
اسناد محرمانه سی آی ای باعث شگفتی بسیاری از رسانه ها شده است. افسر سابق «سیتروئن» عکسی نیز از فرد مذکور برای سازمان سیا فرستاده بود.
در آن زمان ماموران سی آی ای می دانستند که مردی ادعا کرده که فورر یا همان آدولف به آرژانتین فرار Escape کرده است وبا این حال ماموران سی آی ای به این ادعا مشکوک بوده و باورش نکردند و اسناد را تنها یک شباهت ظاهری و شایعه خواندند.
اکنون پس از گذشت سالها روزنامه نگار کلمبیایی «خوزه کاردناس» فایل های مرتبط با این پرونده محرمانه را که جزو آرشیو سیا بوده در توئیتر خود منتشر کرد.
با این وجود اسناد تنها یک شایعه خیالی عنوان شدند. بنا بر شواهد موجود این افسر حتی با فرد مورد نظر نیز عکس انداخته است.
اکثر مورخان اعلام کردند که در 30 آوریل 1945 میلادی «آدولف هیتلر » خودکشی کرد و فرضیه های فرار وی به آرژانتین و کلمبیا دروغ بوده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۵۲/ابهام_در_زندگی_پس_از_مرگ_هیتلر_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: