Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@06:44:40 GMT

افزايش چهار برابري صيد ميگو در هنديجان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۴۴۶/افزایش_چهار_برابری_صید_میگو_در_هندیجان

افزايش چهار برابري صيد ميگو در هنديجان

خبرگزاري آريا - هنديجان – ايرنا – مدير اداره شيلات و آبزي پروري هنديجان گفت: صيد ميگو در اين شهرستان درفصل صيد سال جاري نسبت به مدت مشابه پارسال افزايش چهار برابري نشان مي دهد.

فلامرز مزارعي سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد : صيد ميگو در هنديجان دو بار در سال در فصل تابستان و پائيز توسط قايق ها و لنج هاي صيادي در صيدگاه هاي اين شهرستان انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت : پارسال (سال 95) حدود 300 تن ميگو و امسال حدود 1200 تن ميگو در صيدگاه هاي هنديجان صيد شد.
فلامرز مزارعي ادامه داد: هنديجان در سال 96 در کل خوزستان با فاصله قابل توجهي از ساير شهرستان ها مقام نخست صيد ميگو را به خود اختصاص داد.
فلامرز مزارعي ادامه داد: ماهي و ميگوي هنديجان از گونه مرغوب و با کيفيت است و در کل کشور توزيع مي شود و مشتريان خاص خود را دارد.
هنديجان با 158 لنج و 400 فروند قايق صيادي مجاز 37 درصد صيد ماهي و ميگوي خوزستان را به خود اختصاص داده است.
اين شهرستان با 38 هزار نفر جمعيت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته و با 2 بندر بحرکان و سجافي داري 95 کيلومتر مرز آبي است.
7163/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۴۶/افزایش_چهار_برابری_صید_میگو_در_هندیجان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: