Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:50:03 GMT

برگزاری نماز جماعت در مدارس شهرستان زنجان بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۴۹۷/برگزاری_نماز_جماعت_در_مدارس_شهرستان_زنجان_بهتر_شده_است

برگزاری نماز جماعت در مدارس شهرستان زنجان بهتر شده است

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نماز جماعت در ۲۰۰ مرکز ومدارس شهرستان زنجان خبر دادوگفت: با همکاری آموزش و پرورش برگزاری نماز جماعت در مدارس بهتر شده است.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نماز جماعت در ۲۰۰ مرکز و مدارس شهرستان زنجان خبر دادو گفت: باید برگزاری نماز جماعت در مدارس شهرستان زنجان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی سالهای اخیر با همکاری آموزش و پرورش برگزاری نماز جماعت در مدارس بهتر شده است ولی باز رضایت بخش نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تاکید کرد:نماز ابراز بسیار مهم در جلوگیری از کاهش آسیب های اجتماعی است و در این میان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان نسبت به ترویج نماز در جامعه تاکید جدی دارد.

خسروی با بیان اینکه نماز ستون دین است و باید برای تقویت این فریضه مهم در جامعه برنامه ریزی و مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد، یاد آورشد: باید جوانان را به مساجد جذب کنیم و در این میان اقامه نماز در مساجد باعث می شود که جوانان راه درست را پیش بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ابراز کرد: توجه به بحث نماز باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود وامروز در این برهه زمانی که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده توجه به نماز بیشتراحساس می شود.

خسروی تصریح کرد: نماز موثرترین ابزار پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است و در این میان باید به برگزاری نماز در مساجد به صورت سه وعده توجه شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۹۷/برگزاری_نماز_جماعت_در_مدارس_شهرستان_زنجان_بهتر_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: