Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:34:41 GMT

ثبت کار مرمت اسناد در زمره مشاغل سخت/ تعیین مصادیق در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۳۳۶/ثبت_کار_مرمت_اسناد_در_زمره_مشاغل_سخت_تعیین_مصادیق_در_آینده_نزدیک

ثبت کار مرمت اسناد در زمره مشاغل سخت/ تعیین مصادیق در آینده نزدیک

معاون کتابخانه ملی از ثبت کار اسناد در زمره مشاغل سخت خبر داد و گفت: قرار است در سال جاری مصادیق این موضوع مشخص و به هیئت امنا فرستاده شود.

غلامرضا امیرخانی، معاون کتابخانه ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از ثبت کار اسناد در زمره مشاغل سخت خبر داد و گفت: با مذاکراتی که پیش از این با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور انجام شد، تأیید شد که کار اسناد در زمره مشاغل سخت لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار است یکی از تصمیماتی که در سال جاری اتخاذ شود، مشخص شدن مصادیق این موضوع باشد؛ اینکه آیا همه افرادی که در مخازن کتابخانه مشغول کار هستند، مشمول این موضوع شوند یا تنها آن دسته از افرادی که در ارتباط با نسخ خطی هستند و تجربه نشان داده که بعضاً دچار بیماری‌های پوستی می‌شوند.

به گفته امیرخانی؛ قرار است مصادیق این موضوع مشخص و سپس برای تصمیم‌گیری به هیئت امنا برای تصمیم‌گیری در این رابطه ارجاع داده شود.

معاون کتابخانه ملی همچنین از احتمال اعمال تغییرات در برخی از مقررات کتابخانه خبر داد و گفت: مقرراتی مانند اعمال مدرک تحصیلی برای مخاطبان کتابخانه با انتقاداتی مواجه بود. این موضوع نیز با ریاست جدید سازمان مطرح شده است. ممکن است در این زمینه نیز تصمیم‌ جدیدی اتخاذ شود؛ اما فعلاً رویه کار به شکل سابق است.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۳۳۶/ثبت_کار_مرمت_اسناد_در_زمره_مشاغل_سخت_تعیین_مصادیق_در_آینده_نزدیک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: