Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@06:18:00 GMT

ترکیب پرسپولیس برای دربی مشخص شد/ منشا و علیپور زوج خط حمله

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۴۶۰/ترکیب_پرسپولیس_برای_دربی_مشخص_شد_منشا_و_علیپور_زوج_خط_حمله

ترکیب پرسپولیس برای دربی مشخص شد/ منشا و علیپور زوج خط حمله

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس طبق معمول با ترکیب همیشگی به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی تا ساعتی دیگر در استادیوم آزادی مهمان استقلال است که برانکو برای این دیدار بازیکنان زیر را به میدان خواهد فرستاد.
ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:
عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني، سيد جلال حسيني، شجاع خليل زاده، محمد انصاري، سيامك نعمتي، كمال كاميابي نيا، احمد نوراللهي، بشار رسن، علي عليپور و گادوين منشا

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : علی علیپور - برانکو ایوانکوویچ - دربی - باشگاه پرسپولیس -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۴۶۰/ترکیب_پرسپولیس_برای_دربی_مشخص_شد_منشا_و_علیپور_زوج_خط_حمله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: