Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:37:00 GMT

کيوان ساکت: بايد بالاترين بودجه به فرهنگ و هنر اختصاص يابد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۴۷۷/کیوان_ساکت_باید_بالاترین_بودجه_به_فرهنگ_و_هنر_اختصاص_یابد

کيوان ساکت: بايد بالاترين بودجه به فرهنگ و هنر اختصاص يابد

خبرگزاري آريا - «كيوان ساكت» معتقد است براي نجات جامعه از بسياري مشکلات، بايد بالاترين بودجه به بخش فرهنگ و هنر اختصاص يابد.
او مي‌گويد: «به نظر من بالاترين بودجه بايد به بخش فرهنگ و هنر اختصاص يابد؛ زيرا هنر مي‌تواند جامعه را از بسياري از مشكلات نجات دهد. هنر بايد هميشه در جريان باشد پس با بودجه مناسب مي‌توانيم اين كار را انجام دهيم و هر سال بايد افزايش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان و هنر هميشه مظلوم واقع شده‌اند در حالي‌كه مهم‌ترين حوزه هر جامعه‌اي هنر است و بايد به آن بها داده شود.»
اين نوازنده همچنين گفت: «زماني‌كه شرايط اجتماعي به گونه‌اي مي‌شود كه نااميدي بيداد مي‌كند، مي‌توانيم به كمك هنر مردم را اميدوار سازيم. همچنين برگزاري كنسرت‌هاي خياباني راه خوبي است تا مردم براي چند ساعت هم كه شده حال و هواي‌شان عوض شود. در شرايط بحراتي نبايد بودجه فرهنگ و هنر كم شود زيرا اين حوزه نياز به كمك بيشتر دارد نه اينكه همان بودجه اندك قطع يا كمتر شود. ايران نيازمند نشان دادن چهره واقعي خود به جامعه جهاني است ولي فقط به كمك فعاليت هاي فرهنگي و هنري ميسر مي شود و ما به كمك موسيقي و هنرهاي ديگر مي توانيم نشان دهيم كه چه فرهنگ غني و پر باري داريم.»
كيوان ساكت، با اشاره به درخواست سيد مجتبي حسيني معاون هنري براي اختصاص ارز دولتي به حوزه هنر بيان كرد: «ارز دولتي به فعاليت هاي هنري تعلق نمي‌گيرد و باعث مي‌شود فعاليت‌هاي هنري كاهش يابد. اين موضوع ضربه‌هاي جبران‌ناپذيري به فرهنگ و هنر زده است. زماني‌كه هر كشوري دچار بحران مي‌شود مهم‌ترين كار اين است كه به فرهنگ و هنر توجه شود؛ زيرا اين حوزه به حل بحران هاي اجتماعي كمك مي‌كند. مسئولين بايد تدبيري بينديشند تا ارز دولتي به فعاليت‌هاي هنري اختصاص يابد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۴۷۷/کیوان_ساکت_باید_بالاترین_بودجه_به_فرهنگ_و_هنر_اختصاص_یابد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: