Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-28@23:34:35 GMT

بیانیه رسمی باشگاه استقلال خوزستان در پی استعفای عبدالله ویسی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۴۹۸/بیانیه_رسمی_باشگاه_استقلال_خوزستان_در_پی_استعفای_عبدالله_ویسی

بیانیه رسمی باشگاه استقلال خوزستان در پی استعفای عبدالله ویسی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال خوزستان در پی استعفای سرمربی این تیم در رسانه‌ها بیانیه رسمی را منتشر کرد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه استقلال خوزستان در پی استعفای شفاهی عبدالله ویسی در رسانه‌ها بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

جناب آقای عبدالله ویسی

باسلام
احتراما باستحضار می رساند ،ظرف ۴۸ ساعت آینده ،تا پایان روز چهارشنبه ۹۷/۰۱/۰۱ مواضع رسمی خود را درقبال همکاری با باشگاه بصورت کتبی اعلام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است عدم حضور شما در تمرینات و مصاحبه های گاه و بیگاه با خبرگزاری‌های معتبر و همچنین اعلام استعفای شفاهی در رسانه ها ، لطمه ای جبران ناپذیر به اهداف باشگاه زده و باعث بلاتکلیفی ،دلسردی بازیکنان و هواداران خونگرم و مشتاق خوزستانی شده است.

درموقعیت حساس کنونی که سرمربیان تیم ها در فکر این هستند که با همدلی و پشتکار مضاعف با انجام تمرینات و بازیهای تدارکاتی ، باحفظ آمادگی سهمیه خودرا در لیگ برتر حفظ نمایند ، از شما انتظار می‌رفت که به تعهدات حرفه ای خود در قبال باشگاه عمل می کردید و قبل از رسانه ای شدن استعفا، باشگاه را از تصمیم خویش مطلع می‌نمودید.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۴۹۸/بیانیه_رسمی_باشگاه_استقلال_خوزستان_در_پی_استعفای_عبدالله_ویسی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: