Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:16:50 GMT

دیدار معاون علمی رییس جمهوری با وزیر علوم آفریقای جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۶۶۶/دیدار_معاون_علمی_رییس_جمهوری_با_وزیر_علوم_آفریقای_جنوبی

دیدار معاون علمی رییس جمهوری با وزیر علوم آفریقای جنوبی

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین ایران و آفریقای جنوبی با وزیر علوم و تکنولوژی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری که در راس یک هیات تجاری و فناور شامل 46 نفر از مدیران صندوق های تامین مالی و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت و زیست فناوری، معدن و صنایع معدنی، تجهیزات صنعتی و ماشین آلات و برق و الکترونیک به آفریقای جنوبی سفر کرده است، در نخستین روز از این سفر چهار روزه با خانم'انگوبانه'وزیر علوم و تکنولوژی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار شرایط توسعه همکاری های فناورانه و علمی بین دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این سفر که با هدف توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و گسترش کسب و کار بین المللی صورت گرفت، شرکت های دانش بنیان ایرانی با شرکت های متناظر خود در آفریقای جنوبی و در محل اتاق بازرگانی آفریقا مستقر در ژوهانسبورگ دیدار و مذاکره می کنند.
در این سفر 4 روزه، برنامه های دیگری همچون برگزاری نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری نیز در نظر گرفته شده است.
در ادامه این سفر، معاون علمی به همراه هیات همراه خود از شورای تحقیقات علمی و صنعتی آفریقای جنوبی بازدید کرده و در ضیافت رسمی وزیر علوم و فناوری این کشور شرکت می کند.
آفریقای جنوبی مهم ترین کشور حوزه آفریقا محسوب می شود و جزء 4 کشور اولویت دار در ستاد آفریقای وزارت امور خارجه و سازمان توسعه تجارت ایران قرار دارد.
علمی ** 1836 **2017

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۶۶/دیدار_معاون_علمی_رییس_جمهوری_با_وزیر_علوم_آفریقای_جنوبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: