Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:42:36 GMT

تفاهم نامه همکاری برای معرفی فرش دستباف تبریز با صدا وسیما امضاشد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۶۹۹/تفاهم_نامه_همکاری_برای_معرفی_فرش_دستباف_تبریز_با_صدا_وسیما_امضاشد

تفاهم نامه همکاری برای معرفی فرش دستباف تبریز با صدا وسیما امضاشد

تبریز - تفاهم نامه همکاری مشترک اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز و سازمان صدا و سیما و شبکه تلویزیونی ایران کالا جهت معرفی زیرساخت های «هنر- صنعت» فرش دستباف تبریز امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی "هنر- صنعت" فرش دستباف تبریز و انتخاب پایتخت جهانی این شهر، تولید و پخش برنامه های تلویزیونی در این زمینه مورد توافق طرفین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تفاهم نامه معرفی فرش دستباف تبریز، معرفی مراکز فروش فرش دستباف، معرفی برخی کارگاه های تولیدی فرش دستباف تبریز، معرفی طرح های نقوش و رنگ فرش دستباف تبریز از موضوع های اصلی برنامه های تولیدی این شبکه است.

رییس اتحادیه تولید کنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز با تاکید بر نقش رسانه در ظرفیت های این "هنر- صنعت" از حیث تقویت اقتصاد کلان کشور، افزود: فرش دستباف می تواند شاخص رشد اقتصادی کشور و ارز آوری محسوب شود.

اسماعیل چمنی افزود: تبریز به عنوان مرکز جهانی فرش دستباف انتخاب شده است، باید با همدلی و همزبانی از این برند پاسداری و در سطوح مختلف ملی و جهانی معرفی شود.

وی تصریح کرد: صورت دارد به هر بهانه ای از تولید کننده فرش حمایت عینی و ملموس انجام شود چرا که تولید پایه فروش و صادرات است و با حمایت از این طبقه زحمت کش تداوم تولید این صنعت هنر مهیا خواهد شد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تبریز با بیان این مطلب افزود: به جای اینکه با بهانه های واهی بخشی از بیمه شدگان را از لیست بیمه خارج کنیم، باید با بیمه کردن بافندگان واقعی امکان حیات دوباره فرش دستباف را برای سالهای متمادی مهیا سازیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۹۹/تفاهم_نامه_همکاری_برای_معرفی_فرش_دستباف_تبریز_با_صدا_وسیما_امضاشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: