Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@15:25:57 GMT

دیدار فرماندهان نظامی خراسان با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۷۴۷/دیدار_فرماندهان_نظامی_خراسان_با_جانبازان_آسایشگاه_امام_خمینی_ره_مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دیدار فرماندهان یگانهای نظامی ضمن دیدار با جانبازان قطع نخاع این مرکز با اهدا شاخه گل نسبت به رشادتهای آنان در دفاع مقدس ادای احترام کردند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در خصوص خدمات این آسایشگاه گفت: خراسان رضوی 140 جانباز قطع نخاع دارد که 100 نفر آنان ساکن مشهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد غلامپور افزود: این آسایشگاه به عنوان مرکز خدمات و توانبخشی جانبازان قطع نخاع ارائه خدمت می کند و روزانه 50 تا 60 مراجعه به آن صورت می گیرد و بصورت چرخشی نیز روزانه 20 جانباز قطع نخاع نیز بصورت بستری خدمات دریافت می کنند.

خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۷۴۷/دیدار_فرماندهان_نظامی_خراسان_با_جانبازان_آسایشگاه_امام_خمینی_ره_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: