Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:37:22 GMT

۳۳ تیم در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سنندج حضور دارند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۸۴۳/۳۳_تیم_در_مسابقات_بوکس_قهرمانی_کشور_در_سنندج_حضور_دارند

۳۳ تیم در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سنندج حضور دارند

سنندج - رئیس هیات بوکس استان کردستان گفت: ۳۳ تیم در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سنندج حضور دارند و به مدت چهار روز با هم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر جوهری شامگاه پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه های استان کردستان گفت:‌ بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور از امروز در سنندج آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بوکس استان کردستان اظهار کرد: علاقه شخصی به بوکس من را به این سمت کشاند معتقد بودم که یک ورزشکار را ساخت می توان یک معتاد را از جامعه کم کرد.

وی با بیان اینکه مطبوعات باید وارد مسائل اجتماعی شوند و مسئولیت زیادی در این راه دارند، گفت: به دلیل خدمت به خلق خدا رسالت بسیار سنگینی بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است و به این منظور می بایست قدر قلمی که خداوند به شما داده است را بدانید.

جوهری افزود: در گذشته بوکس مظلوم واقع  شده بود و کمتر به آن پرداخته می شد حتی مدتی نیز به تعطیلی کشیده شد.

رئیس هیات بوکس استان کردستان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور مقرر بود در ارومیه برگزار شود که با رایزنی های انجام شده با فدراسیون این مسابقات را به کردستان منتقل کردیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات سال گذشته نیز در ارومیه برگزار شده بود، گفت: در گفت و گو هایی که با فدراسیون انجام شد مدعی بودیم که اگر مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در کردستان برگزار نشود و در حق این استان ظلم شده است.

جوهری گفت: در کردستان هم تیم توانمند و یک دستی را جمع کرده و به مدت ۴۰ روز زیر نظر مربیان استان در اردو آماده سازی قرار داشتند و امید است که از بوکس کردستان در این مسابقات دفاع کنیم.

رئیس هیات بوکس استان کردستان با بیان اینکه در هر وزن مدعیان تراز اولی وجود دارد، عنوان کرد: مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می شود و تیم کردستان نیز در تمام وزن ها شرکت کرده و با رقیبانش به مبارزه می پردازد.

وی افزود: ۳۳ تیم را از ۳۰ استان ایران به این مسابقات دعوت شده که بعد از ظهر امروز و امروز تیم ها ورود پیدا کرده و از جمعه بعد از ظهر ساعت ۱۵ مبارزات خود را آغاز می کنند.

گفتنی است، بیست و هفتمین رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره ۵۴۰۰ شهید طی روزهای چهارم تا هشتم آبان ماه از ساعات ۱۵ الی ۲۳ در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۴۳/۳۳_تیم_در_مسابقات_بوکس_قهرمانی_کشور_در_سنندج_حضور_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: