Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@10:28:28 GMT

افزایش ۴۰ هزار تومانی قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۸۵۱/افزایش_۴۰_هزار_تومانی_قیمت_ربع_سکه_در_مقایسه_با_روز_گذشته

افزایش ۴۰ هزار تومانی قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته

امروز ۱۷ مهر هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۶ هزار و ۷۱۰ تومان مبادله و قیمت سکه ربع نیز یک میلیون و ۴۰ هزار تومان ارزشگذاری شد که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش ۴۰ هزار تومانی ربع سکه و ۳۹ هزار تومانی در هر گرم طلا هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، یک روز پس از تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی امروز 17 مهر قیمت هر گرم طلای 18 عیار 416 هزار و 710 تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین روز قیمت سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان، سکه امامی 4 میلیون و 170 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و 750 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 40 هزار تومان بود. سکه گرمی نیز به قیمت 66 هزار تومان ارزشگذاری شد.

 

بنابراین گزارش، قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز گذشته 16 مهر 377 هزار و 930 تومان مبادله شده بود. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی در همین روز 3 میلیون و 780 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 760 هزار تومان ارزشگذاری شده بود.

 

این گزارش می افزاید: در بازار مبادلات طلا در روز 16 مهر هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و 905 هزار تومان، ربع سکه 952 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 641 هزار تومان ارزشگذاری شده بود./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۵۱/افزایش_۴۰_هزار_تومانی_قیمت_ربع_سکه_در_مقایسه_با_روز_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: