Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:58:21 GMT

ششمین سوال پیامکی طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۰۳۹/ششمین_سوال_پیامکی_طرح_قرآنی_بشارت_۱۴۵۱_منتشر_شد

ششمین سوال پیامکی طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ منتشر شد

طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت سوره ملک برگزار می‌شود که امروز ششمین سوال پیامکی آن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طرح قرآنی بشارت 1451 در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت سوره ملک برگزار می‌شود که برای این طرح، مسابقه پیامکی با توجه به محتوای این سوره تدوین شده است و ششمین سؤال پیامکی این طرح به شرح ذیل است:
در آیه ششم سوره مبارکه ملک «بئس‌المصیر» به چه معناست؟
الف) جایگاه بد
ب) راه ناهموار
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه تا ساعت 24 امشب، عدد گزینه صحیح را به سامانه 300001451 پیامک کنند، همچنین به نفرات برتر جوایزی مانند 20 جایزه پنجاه میلیون ریالی و 120 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1444/P1010114/S4,37/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۳۹/ششمین_سوال_پیامکی_طرح_قرآنی_بشارت_۱۴۵۱_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: