Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:49:21 GMT

خط هافبک دو تیم نتیجه را تعیین می کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۱۱۰/خط_هافبک_دو_تیم_نتیجه_را_تعیین_می_کند

خط هافبک دو تیم نتیجه را تعیین می کند

ادموند یونان پور، سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیش از بازی تیمش مقابل پاس همدان، با بیان اینکه بازی امروز مقابل تیم پاس یک بازی فیزیکی است، گفت: تیم پاس یک تیم فیزیکی است و پرس فردی زیاد دارد و از ارتفاع خوب استفاده می کند و بازیکنان قد بلند و تقریبا با تجربه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بازی سختی در پیش داریم، افزود: بچه ها از نظر ذهنی و فنی آمادگی  این بازی را دارند.

یونان پور یادآور شد: بازی ما مقابل رامشیر بازی خیلی سخت و بالاتر از لیگ دو بود و تا دقایق آخر بازی هم هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند.

وی با بیان اینکه تیم پاس را آنالیز و نقاط قوت و ضعفش را بررسی کرده ایم، تصریح کرد: بازی امروز بازی ای است که خط هافبک دو تیم نتیجه را تعیین می کند و هر تیمی که بتواند با اقتدار وسط زمین را اداره و مدیریت کند، می توانیم بگوییم این تیم برنده بازی است.

سرمربی تیم مس ضمن تاکید بر اینکه انگیزه، قدرت و انسجام تیم ما هفته به هفته بیشتر می شود، بیان داشت: سایر تیم ها تیم مس شهربابک را با نگاه دیگری می بینند، این تیم جایگاهش اینجا نیست و هفته به هفته قدرت و انسجام آن بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم امروز بازی خیلی خوبی باشد و مردم شهربابک و تمام مسئولان از بازی لذت ببرند، افزود: آنچه که اهمیت دارد رعایت اخلاقیات و روح ورزشی است.

یونان پور ابراز امیدواری کرد: بعد فنی و روانی تیم مس بر تیم پاس غلبه کند و سه امتیاز بازی را بگیریم تا در نیم فصل دوم به اهدافممان نزدیک تر شویم و تیم را در جدول بالا ببریم.

وی با بیان اینکه رنج کاری ما نوسان ندارد و کیفیت مان کم نمی شود، گفت: چند هفته است که تیم مس شهربابک در تیم منتخب هفته نماینده دارد.

یونان پور افزود: از مردم، مسئولان و مجموعه باشگاه که این فضا را در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم در آرامش کار کنیم سپاسگزارم و امیدوارم روزهای خوبمان فرا رسد تا به آنچه که مد نظر همه ماست برسیم.

احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس همدان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه شرایط تیم پاس خوب است، گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر نتایج مثبتی داشتیم و در ادامه روند نتایج مان، امیدواریم بتوانیم با امتیاز از شهربابک خارج شویم.

وی در خصوص پیش بینی بازی امروز مقابل تیم مس شهربابک بیان داشت: پیش بینی سخت است، چون در لیگ دو میزبان همیشه یک قدم جلوتر از تیم میهمان است و نتایج تیم ها در زمین خودشان با بیرون از خانه خیلی تفاوت دارد.

جمشیدیان تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی خیلی سخت است و علیرغم اینکه ما بالای جدول هستیم و مس انتهای جدول من اعتقاد دارم که شانس هر دو تیم برای بازی فردا برابر است.

در چارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم صنعت مس شهربابک از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای مس پذیرای تیم بالای جدولی پاس همدان است.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک و پاس همدان در لیگ دو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۱۱۰/خط_هافبک_دو_تیم_نتیجه_را_تعیین_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: