Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:00:53 GMT

وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، منصور عباسی+ فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۳۴۱/وداع_با_پیکر_مطهر_شهید_مدافع_حرم_منصور_عباسی_فیلم_و_عکس

وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، منصور عباسی+ فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، منصور عباسی امروز سه شنبه، ۱۴ آذرماه ۹۶ در معراج شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، منصور عباسی بعد از ظهر امروز سه شنبه 14 آذرماه 96 در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم با حضور دوستان، بستگان، همرزمان و خانواده شهید در ستاد معراج شهدای تهران برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم برای طواف گرد ضریح مقدس حضرت معصومه(س) راهی شهر قم شده و از آنجا برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به شهر کرد منتقل خواهد شد.

شهید منصور عباسی متولد 1336 و بازنشسته سپاه در استان چهارمحال و بختیاری بود که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد. او 10 آذر ماه 96 در عملیات پاکسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

وداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسی وداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، منصور عباسی+ فیلم و عکسوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسیوداع با پیکر شهید مدافع حرم منصور عباسی R1013186/P1013197/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۳۴۱/وداع_با_پیکر_مطهر_شهید_مدافع_حرم_منصور_عباسی_فیلم_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: